Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Суспільно корисні роботи -один із видів адміністративних стягнень.

Оголошення
17.11.2021

Суспільно корисні роботи -один  із видів адміністративних стягнень.

7 грудня 2017 року прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом удосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів» було внесено зміни до низки законодавчих актів, у тому числі до КУпАП.

Так, зокрема, ч. 1 ст. 24 КУпАП було доповнено новим п. 6-1, який визначив такий новий вид стягнення як суспільно корисні роботи.

Також главу 3 КУпАП було доповнено статтею 31-1. Згідно з цією статтею,  суспільно корисні роботи полягають у виконанні особою, яка вчинила адміністративне правопорушення, оплачуваних робіт, вид яких та перелік об’єктів, на яких порушники повинні виконувати ці роботи, визначає відповідний орган місцевого самоврядування. Суспільно корисні роботи призначаються районним, районним у місті, міським чи міськрайонним судом (суддею) на строк від 120 до 360 годин і виконуються не більше восьми годин, а неповнолітніми – не більше двох годин на день. Суспільно корисні роботи не призначаються особам, визнаним інвалідами I або II групи, вагітним жінкам, жінкам, старше 55 років та чоловікам, старше 60 років.

Слід звернути увагу на ст. 325³ КУпАП якою передбачено, що на власника підприємства, установи, організації або уповноваженого ним органу за місцем виконання порушником суспільно корисних робіт покладається нарахування плати порушнику за виконання суспільно корисних робіт та перерахування її на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби для подальшого погашення заборгованості зі сплати аліментів. Згідно з положеннями ст. 325-1 КУпАП заробіток за фактично відпрацьований порушником час не може бути меншим за розмір мінімальної зарплати.

Щодо порушників, які ухиляються від відбування суспільно корисних робіт, уповноваженим органом з питань пробації складається протокол про адміністративне правопорушення, який разом з іншими матеріалами надсилається до суду для вирішення питання про притягнення особи до адміністративної відповідальності

У разі ухилення порушника від виконання суспільно корисних робіт

(стаття 325-4) постановою суду (судді) за поданням уповноваженого органу з питань пробації, що реалізує державну політику у сфері виконання кримінальних покарань, строк невиконаних суспільно корисних робіт може бути замінений адміністративним арештом.

Строк арешту визначається з розрахунку, що одна доба арешту дорівнює п’ятнадцяти годинам невиконаних суспільно корисних робіт, але не

може перевищувати п’ятнадцяти діб.

У разі злісного ухилення особи від відбування адміністративного стягнення у виді суспільно корисних робіт вона підлягає притягненню до кримінальної відповідальності в порядку, встановленому законом.

Отже, суспільно корисні роботи є одним з методів впливу на не сумлінних батьків, які може бути призначено виключно у випадку прострочення боржником сплати аліментів на дитину. Тож зміни, що відбулись у законодавстві в частині посилення прав захисту дітей, мають на меті підвищення відповідальності платників аліментів і недопущення виникнення заборгованості.

 

 

Начальник

Дніпровського районного сектору №3

з питань пробації

майор внутрішньої служби

Сніжана ЗАЙВА

2021 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше