ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ ГРОМАДИ
ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ ГРОМАДИ
отримувачі адміністративних послуг
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МОГИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ІНФОРМУЄ:
З метою приведення Положення та Регламенту про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Могилівської сільської ради у відповідність до вимог чинного законодавства, на виконання законів України «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» (із змінами) ,Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” , Указу Президента України “Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг” від 3 липня 2009 року №508,та внесення змін до рішення сесії Могилівської сільської ради від 18 серпня 2016 року № 138-14/VП «Про створення Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Могилівської сільської ради», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
Могилівська сільська рада рішеннями сесій №928-55/VII, №929-55/VII,№930-55/VII від 20 грудня 2019 року внесені зміни та затверджені в новій редакції Положення, Регламент, перелік адміністративних послуг, інформаційні та технологічні картки Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Могилівської сільської ради ознайомитися з даною інформацією Ви зможете на сайті громади.
ЦНАП Могилівської ОТГ