Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Звіт голови з місцевого соціально - економічного розвитку Могилівської громади за 2019 рік

Новина
16.03.2020

Звіт за 2019 рік

ЗВІТ МОГИЛІВСЬКОГО СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ З МІСЦЕВОГО СОЦІАЛЬНО - ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МОГИЛІВСЬКОЇ ГРОМАДИ ЗА 2019 РІК

 

Одним із важливих принципів здійснення місцевого самоврядування в Україні є підзвітність та відповідальність перед жителями . Відповідно до статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» проводиться звіт про роботу, діяльність ради та її виконавчих органів перед територіальною громадою.

         Нашу громаду було створено у 2015 року, і до неї належать 2 населених пункта – Могилів і Проточі.

Загальна площа громади складає – 146,6 км2, чисельність населення – 4250 особи.

Вся наша діяльність будується планово. Головною формою роботи

була і залишається сесійна діяльність. За звітний рік відбулось 13 пленарних засідань, на яких прийнято 170 рішень. Активно працював у звітному періоді і виконавчий комітет сільської ради. Протягом 2019 року було проведено 8 засідань виконкому, на яких розглянуто та прийнято 153 рішення.

Важливу роль в роботі сільської ради займає взаємодія виконавчого апарату та депутатського корпусу. Протягом року виконавчий апарат здійснював організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності сільської ради, постійних комісій, забезпечує взаємодію з органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування.

Могилівська сільська  рада здійснює свою діяльність відкрито і гласно. На офіційному сайті сільської ради систематично висвітлюється інформація про діяльність сільської ради, заходи, які проходять на території громади.

Ключовими документами розвитку громади є:

- Стратегія сталого розвитку Могилівської ОТГ;

- сільський бюджет;

- План соціально-економічного розвитку Могилівської  ОТГ;

- місцеві галузеві програми.

У структурі виконавчого апарату сільської ради є державний  реєстратор,  який надає послуги щодо реєстрації об’єктів нерухомого майна, реєстрація договорів оренди, тощо.

                

Так за 2019 рік державним реєстратором було проведено:

         -  470 реєстрацій права власності;

         -  540 реєстрацій іншого речового права ( реєстрація права оренди земельної ділянки та реєстрації припинення права оренди земельної ділянки);

         -  65 (три) реєстрації внесення змін до ДРРПНМ (державного реєстру);

         -  надано 11 інформаційні довідки з ДРРПНМ;

          -  надано 340 консультацій;

З метою покращення якості надання адміністративних послуг ЦНАПом Могилівської сільської ради з 01 січня 2020 запроваджено нові послуги

 

     Реєстрація актів цивільного стану:

Смерть- 68;

Народження – 2;

Шлюб – 12.   

 

Зареєстровано місце проживання фізичних осіб та уточнення адреси  - 775;

проведено уточнення адреси - 46.

знято з реєстраційного обліку – 177.

видано довідок про реєстрацію місця проживання громадян – 730.

 

    Працівниками  виконавчого комітету забезпечується державна політика у сфері державної реєстрації місця проживання громадян. Спеціалістами сільської ради надаються безкоштовні кваліфіковані консультації та допомога в оформленні документів та роз’яснюється чинне законодавство, яке регулює питання, пов’язані із реєстрацією/зняттям з реєстрації місця проживання, що дало можливість жителям громади не витрачати свій час на очікування в черзі. Робота організована таким чином, що громадяни отримують адміністративні послуги з реєстрації/зняття з реєстрації відразу після звернення до працівників.

 

Також в 2019 році від 93 мешканця громади надійшли заяви для отримання дотації на молодняк ВРХ, на суму 414000 грн, яку виплачено в повному обсязі.

З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення проблем, які турбують жителів сіл, розглянуто 280 звернень громадян.

 

 

 

ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ МОГИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ            ЗА 2019 РІК

 

         До дохідної частини загального фонду бюджету сільської ради за звітний рік надійшло 43158,8  тис. грн., що складає 108,4 відсотка до плану звітного періоду (39818,4 тис. грн.), в тому числі в повному обсязі надійшли міжбюджетні трансферти.

Міжбюджетні трансферти, що передаються з державного та обласного бюджету до бюджету Прибузької  сільської ради  є складовою доходної частини бюджету у 2019 році, визначені  відповідно до закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» та рішеннями обласної ради.

Загальний обсяг міжбюджетних трансфертів, що надано із державного  бюджету до бюджету Прибузької  сільської ради в  2019 року становить 25191,5 тис. грн., в тому числі:

- базова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі  3949,9 тис. грн., спрямована на утримання закладів освіти . Касові видатки склали 3655,3 тис. грн.

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад  затверджена в сумі –  2923,9 тис. грн., касові видатки склали – 2915,0 тис. грн.,

- освітня субвенція з державного бюджету одержана в сумі 11493,5 тис. грн., касові видатки 209 року склали  11055,0 тис. грн., і були спрямовані  на фінансування заробітної плати педагогічного персоналу 3 загальноосвітній шкіл;

- медична субвенція з державного бюджету одержана в сумі 3455,0 тис. грн., яка  повністю передана до бюджету Доманівського району.

Дотації з місцевих бюджетів іншим місцевих бюджетів всього 2063,6 тис. грн. З них :

  • дотація з місцевого бюджету за рахунок стабілізаційної дотації з державного бюджету – 158,7 тис. грн., залишилась в залишку сільської ради.
  • дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих  з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної дотації з державного бюджету затверджена в сумі – 1904,9 тис. грн., а касові складають – 1904,9 тис. грн. , передано до бюджету Доманівського району на утримання закладів охорони здоров’я ( енергоносії)  та на   утримання ЗОШ ( оплата праці техпрацівників).

Загальний обсяг субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам складає 1314,5 тис. грн., в тому числі:

            - субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб – 366,8 тис. грн., передано до бюджету Доманівського району. ;

           - субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі  292,9 тис. грн. , касові видатки за звітний період складають – 262,5 тис. грн.. капітальний ремонт внутрішніх туалетів у приміщенні Прибузької ЗОШ I-III ступенів Прибузької сільської ради Доманівського району Миколаївської області по вул.Соборна, 52-А в с.Прибужжя;

- субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету – 110,6 тис. грн., фінансування направлено  на придбання дидактичного матеріалу та меблів для перших класів шкіл громади.

- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок медичної субвенції з державного бюджету в сумі 70,3 тис. грн., яка повністю передана до бюджету Доманівського району;

          - інші субвенції з місцевих бюджетів затверджені  в сумі 602,4тис. грн., касові видатки складають 504,3 тис. грн., : придбання обладнання для облаштування  дитячого спортивно-ігрового майданчика в с. Богданівка  Доманівського району Миколаївської області, вуличних тренажерів та дитячого ігрового комплексу по проекту «Спортивний майданчик - Прибузька ОТГ»  397,0 тис. грн. ; придбання  дитячого ігрового майданчика для  дошкільного навчального закладу  с. Акмечетські Ставки  та с.Прибужжя Доманівського району Миколаївської області – 153,2  тис. грн..

 

 

             Податків і зборів надійшло  в сумі 17967,3 тис. грн., при плані 14489,4 тис. грн. , виконання складає 124,0 відсотка.

 

50,3 відсотків надходжень податків та зборів в звітному періоді складають місцеві податки (9046,5 тис. грн.) в тому числі :

  • орендна плата з юридичних осіб – 1478,7 тис. грн.,
  • єдиний податок -3722,0 тис. грн., інші-3845,8 тис. грн.

         Податків та зборів  на доходи фізичних осіб надійшло у звітному періоді 8753,2 тис. грн., при уточненому плані 6999,0 тис. грн.., або 125,1 відсотків.

        До загального фонду бюджету в звітному році надійшло неподаткових надходжень в сумі 66,9  тис. грн., з них адміністративні збори – 62,5 тис. грн., інші надходження 4,4 тис. грн.

         До спеціального фонду бюджету сільської ради надійшли кошти в сумі 987,8 тис. грн. З них власні надходження бюджетних установ в сумі 983,7 тис. грн., екологічний податок – 4,1 тис. грн.

 

ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ

 

         Для створення позитивного інвестиційного іміджу громади, та завдяки залучення зовнішніх ресурсів було реалізовано такі проекти за 2019 рік:

- придбання обладнання для облаштування  дитячого спортивно-ігрового майданчика в с. Богданівка  Доманівського району Миколаївської області, вуличних тренажерів та дитячого ігрового комплексу по проекту «Спортивний майданчик - Прибузька ОТГ»  396,960 тис. гривень;

- виготовлення містобудівної документації с. Богданівка , с.Прибужжя,      с.Цвіткове Доманівського району Миколаївської області (топозйомка, генеральний план з Зонінгом, СЕО) – 883,396 тис. гривень;

 -придбання спеціального обладнання (екскаватор ланцюговий - 1шт , асенізаційна машина -2 шт., косарка ротаційна - 2шт.) для КП «Прибузьке Доманівського району Миколаївської області» Прибузької сільської ради об'єднаної територіальної громади – 741,300 тис.гривень;

-нове будівництво розвідувально-експлуатаційної свердловини в с.Акмечетські Ставки Доманівського району Миколаївської області . Буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини в с.Акмечетські ставки Доманівського району Миколаївської області     - 540,600 тис.гривень;

-поліпшення матеріально-технічної бази Прибузького будинку культури ( придбання штори та сценічних костюмів для Прибузького будинку культури )- 101,000 тис.гривень;

- виконання робіт з розробки  проектно-вишукувальної документації з будівництва берегових частин мостового переходу НЖМ – 56 та забезпечення безпеки експлуатації мостового переходу НЖМ – 56  через р. Південний Буг між с. Богданівка Доманівського та смт. Костянтинівка Арбузинського районів Миколаївської області – 519,974 тис.гривень;

- придбання  дитячого ігрового майданчика для  дошкільного навчального закладу  с. Акмечетські Ставки  та с.Прибужжя Доманівського району Миколаївської області – 153,160 тис. гривень;

- придбання комп’ютерного обладнання для Прибузької ЗОШ I-IIIступенів Прибузької сільської ради Доманівського району Миколаївської області по вул.Соборна, 52-А в с.Прибужжя – 155,712 тис. гривень;

- капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Цвітківської ЗОШ І-ІІ ступенів та Прибузької ЗОШ I-III ступенів  Прибузької сільської ради Миколаївської області  - 620,968 тис. гривень;

- капітальний ремонт внутрішніх туалетів у приміщенні Прибузької ЗОШ I-III ступенів Прибузької сільської ради Доманівського району Миколаївської області -291,685 тис. гривень;

          

         Ініційовано процедуру міжмуніципального співробітництва між Мостівською та Прибузькою сільською радою в сфері реалізації спільного проекту: «Покращення послуг з утримання доріг місцевого значення для населення  Мостівської та Прибузької громад».

 

 

ОХОРОНА ЗДОРОВЯ

Протягом 2019 року сільською радою здійснювалися заходи щодо покращення медичних послуг на території громади.

         В бюджеті сільської ради передбачено кошти на додаткове фінансування на покращення матеріально - технічної бази   Прибузької амбулаторії загальної практики сімейної медицини, за рахунок вільних залишків, які склалися на початок 2019 року заплановані видатки в сумі 13,0 тис. грн., касові видатки становлять  -  12,9 тис. грн., на придбання будівельних матеріалів.

          За рахунок коштів державного бюджету на розвиток медицини у сільській місцевості придбано автомобіль для Богданівської АЗПСМ – 500,00 тис. грн. та два комплекти телемедичного обладнання для Богданівської та Прибузької АЗПСМ – 220,00 тис. грн., де 198,00 тис. грн – кошти державного бюджету, а 22,00 тис. грн. – кошти місцевого бюджету Прибузької сілської ради у якості співфінансування.

 

 

КУЛЬТУРА

Функціонує два заклади культури -  Могилівський будинок культури та Зорянський будинок культури, а також 1 сільська бібліотека.

Для проведення культурно-масових заходів (святкування дня сіл децентралізаційних фестивалів, змагань і т. п.) на придбання призів, подарунків, нагород  використано коштів  в сумі 61,1 тис. грн.

          Видатки по закладах культури за 2019 рік складають – 182,0 тис. грн. Видатки на утримання бібліотек – 187,5 тис. грн.

 

БЛАГОУСТРІЙ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ

 

          

Всього за 2019 р. на благоустрій населених пунктів використано – 360,1  тис. грн. 

Встановлення вуличного освітлення по території Могилівської ОТГ –  49, 7 тис. грн.

 

  

УТРИМАННЯ ВУЛИЦЬ І ДОРІГ

 

З метою розвитку дорожньо-транспортної мережі населених пунктів ради в 2019 році проведено поточний ремонт доріг с. Могилів на суму 2309,192 тис. грн..

 

                    

ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ПРИБУЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

 

У 2019 році діяльність відділу освіти, молоді та спорту Прибузької сільської ради  була спрямована на здійснення державної політики в галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів, створення належних умов їх функціонування і розвитку, удосконалення змісту навчально-виховного процесу, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей та підлітків.

В об’єднаній територіальній громаді Прибузької сільської ради  функціонує  2- загальноосвітні  навчальні заклади  І-ІІІ ступенів, 1 - загальноосвітний  навчальний заклад  І-ІІ ступенів, 5- закладів дошкільної освіти. 

        У 2019 році відділ освіти вирішував такі проблеми і завдання:

- створення необхідних умов для здобуття учнями повної загальної середньої освіти;

- забезпечення особистісно- орієнтованої освіти та виховання;

- підвищення рівня результативності виховного процесу, соціальної активності кожного учня,  класних і загальношкільних колективів;

- удосконалення системи моніторингу якості освітніх послуг;

- стовідсоткове охоплення різними формами дошкільної освіти дітей старшого дошкільного віку, забезпечення дітей раннього та дошкільного віку місцями в ЗДО відповідно до запитів батьків;

- забезпечення державної політики щодо охорони життя, здоров’я учасників навчально-виховного процесу;

- удосконалення кваліфікації, підвищення фахової майстерності керівників та педагогічних працівників навчальних закладів;

- комплексно-цільовий підхід  в управлінні освітнім  процесом;

- продовження роботи щодо забезпечення повної доступності ЗДО та ЗЗСО для дітей з особливими потребами;

-  упровадження в навчальний процес та в управління освітніми процесами інформаційно-комунікаційних технологій;

- соціальний захист усіх учасників навчально-виховного процесу.

     У  закладах дошкільної освіти систематично здійснюється фізичне виховання дітей всіх вікових груп, головним завданням якого є збереження та зміцнення здоров'я підростаючого покоління; організовуються цікаві розваги, веселі свята та насичені дні здоров'я, до яких активно залучаються батьки вихованців. Щоденна робота всіх колективів направлена на виховання всебічно розвиненої особистості, майбутнього здорового та щасливого громадянина.

Упродовж року в закладах проведені традиційні щоквартальні (сезонні) Тижні безпеки.

          У ЗДО значна увага приділялась організації харчування. Вартість харчування дітей у закладі дошкільної освіти у звітному періоді становило 30,00 грн. в день, з яких 50% фінансується з міського бюджету, а 50%  –  за рахунок оплати батьків.

         У закладах загальної середньої освіти міста з початку І семестру 2019/2020 навчального року навчається 482 учня.

        Основним показником роботи педагогічних працівників на сьогодні є результативність учнів-випускників у здачі ЗНО.

 Аналізуючи результати ЗНО - 2019 року з української мови і літератури, історії, математики, англійської мови, біології слід відмітити, що в основному випускники шкіл справилися з завданнями та підтвердили свої оцінки.

         Упродовж року здійснювався контроль за роботою навчальних закладів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, електробезпеки, безпечної    експлуатації будівель та споруд.  У 2019 році  не було  нещасних випадків з працівниками освіти  в побуті.  В закладах призначені особи, відповідальні за організацію роботи з охорони праці, безпеку  життєдіяльності, протипожежний стан, безпечну експлуатацію будівель, за стан охорони праці в  навчальних кабінетах, майстернях, спортзалах.

          Керівники ЗЗСО, вчителі фізики, інформатики, трудового навчання, керівники гуртків,  завгоспи, працівники  харчоблоків   пройшли відповідне навчання з наступною перевіркою знань з електробезпеки.

          Усі заклади освіти  забезпечені нормативною документацією з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності, правовими актами, інструкціями.

          Відділ освіти, молоді та спорту протягом 2019 року здійснюв управлінську діяльність.  Контрольно-аналітична діяльність дозволяла відстежувати ефективність прийнятих управлінських рішень, якість освітніх послуг, здійснювати своєчасний аналіз, коригувати  діяльність навчальних закладів, а також розробляти  конкретні рекомендації та прогнозувати подальший розвиток освіти громади .

          У 2019 році контролювалися питання  організації навчально-виховного процесу, стану загальної середньої, дошкільної освіти, ведення ділової документації, харчування вихованців ЗДО та учнів  ЗЗСО, питання  охорони праці та безпеки життєдіяльності,  соціального захисту дітей та підлітків, робота з пільговим контингентом, з профілактики правопорушень та злочинності серед неповнолітніх, попередження дитячого травматизму, стан профільного навчання, робота з кадрами  та із зверненнями громадян, ряд інших питань. Заслуховувалися звіти керівників закладів з тих чи інших питань.

          Важливим є повне розуміння стратегічних і тактичних завдань розвитку освіти усіма інституціями, причетними до галузі: спільних зусиль  сільської ради та органів місцевого самоврядування. Саме завдяки нашій спільній діяльності протягом  2019 року розв’язувалися непрості проблеми галузі, здійснювалося активне оновлення і розвиток системи освіти.

         У першу чергу здійснювалося  фінансування захищених статей: заробітної плати, продуктів харчування та оплата комунальних послуг і енергоносіїв.

         Заборгованості із виплати заробітної плати працівникам освіти не було.

Видатки на заробітну плату (разом із нарахуванням) педагогічному персоналу у  2019 р. склали -11050966 грн., видатки з місцевого бюджету : на предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 599368.95грн, на продукти харчування –193620.61грн грн ; оплата електроенергії – 786108.97 грн ; оплата природного газу – 327552.23 грн, предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 175262.00грн, оплата послуг (крім комунальних) – 291225.23 грн, видатки на відрядження – 57660.20грн, оплата водопостачання – 8800.00 грн, оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг – 451950.66 грн, окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесених до заходів розвитку – 4960.00 грн. 

 Рівень доплати за престижність педагогічної праці є фіксованим і складає 20%. Педагогічним працівникам  та керівникам шкіл,  які працюють за  державним стандартом початкової освіти відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», - виплачувалась престижність   в розмірі 30%. Виплачено матеріальну допомогу на оздоровлення педпрацівникам - 100%.

На виплату заробітної плати технічному персоналу та педагогічним працівникам дошкільних закладів  із місцевого бюджету використано – 2963501,09 грн.; на продукти харчування –577623,42 грн ; оплата електроенергії – 93927.53 грн ; оплата природного газу – 244788.54 грн, предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 175262.00грн, оплата послуг (крім комунальних) – 181988.39грн, видатки на відрядження – 8332.82грн, оплата водопостачання – 2000.00грн, оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг – 71400.00грн, окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесених до заходів розвитку – 4806.00грн.

         Розбудова Нової української школи – це довготермінова  реформа. План упровадження  передбачає наступність дій і відповідне ресурсне забезпечення на кожному етапі.  Обсяг субвенції на закупівлю дидактичного матеріалу та меблів використано в повному обсязі -   з обласного бюджету 42025,00 грн. та співфінансування з місцевого - 4669,00грн.

         Із  метою стабільного функціонування закладів загальної середньої освіти модернізується, поповнюється їхня матеріально-технічна база. За рахунок різних джерел фінансування у 2019   році  залучено всього ,00 грн з них:

         І. Субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку об’єднаниз територіальних громад Миколаївської області:

       - придбання дитячого ігрового майданчика для Прибузького ЗДО №2 (субвенція – 61587.00грн, співфінансування - 6843.00грн)  та Акмечетського ЗДО ( субвенція – 60057.00грн, спів фінансування – 6673.00грн).

         ІІ. Субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію мікропректів місцевого розвитку :

         - «Придбання   2-х настільних футболів та м’який конструктор «Будівельник – 2» по проекту «Весела перерва – змістовне дозвілля » Прибузька ЗОШ І-ІІІ ст.. – 29178,00 грн ( з них 26260,00грн з обласного бюджету та 2918,00грн з місцевого бюджету (10%);

         ІІІ.  Субвенція  відповідно до розпорядження КМУ від 18.12.2018 № 1012-р :

- 262516.43 грн. для забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов в Прибузькій ЗОШ І-ІІІ ступенів., та  29168.50 грн спів фінансування з місцевого бюджету за рахунок чого було реалізовано проект «Капітальний ремонт внутрішніх туалетів у приміщенні Прибузької ЗОШ І-ІІІ ступенів Прибузької сільської ради Доманівського району Миколаївської області по вул.Соборна, 52-А в с.Прибужжя».

 

          ІV.  Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам  на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»:

-        придбання сучасних меблів для початкових класів Прибузької, Богданівської та Цвітківської ЗОШ – субвенція з обласного бюджету 59549.00грн, спів фінансування з місцевого – 27128.00грн.

-        відрядження вчителів для проходження підвищення кваліфікації з метою запровадження проекту Державного стандарту початкової освіти - субвенція з обласного бюджету 9055грн

-        придбання дидактичних матеріалів - субвенція з обласного бюджету 42025.00грн та спів фінансування з місцевого 4669.00грн.

На утримання методичного забезпечення діяльності навчальних

закладів із місцевого бюджету використано 189275.22 грн.

          У цілому система освіти громади завершила 2019 рік на належному рівні.

           Разом з тим, у роботі управління, навчальних закладів є ще чимало невирішених питань, проблем, недоліків.

          У 2020 році завданням відділу освіти, молоді та спорту Прибузької сільської ради буде організація роботи в умовах Нової української школи, системного підвищення кваліфікації педагогічних працівників, підвищення якості виховної роботи, особливо національно-патріотичного виховання, популяризація здорового способу життя, розвиток учнівського самоврядування тощо.

        Пріоритетні  завдання заклдів відділу освіти, молоді та спорту Прибузької сільської ради  на 2020  рік:

  1. Розвиток дошкільної освіти відповідно до освітніх та національно-культурних потреб населення.
  2. Розвиток дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей.
  3. Створення розвивального життєвого простору, найсприятливішого для гармонійного і різнобічного розвитку, системного виховання і навчання дітей в ранній та дошкільний період.
  4. Стовідсоткове охоплення різними формами  дошкільної освіти дітей старшого дошкільного віку, забезпечення дітей раннього та дошкільного віку місцями в ЗДО відповідно до запитів батьків.
  5. Осучаснення навчально-матеріальної бази та інформаційно-технічного забезпечення закладу дошкільної освіти.
  6. Забезпечення доступної і якісної загальної середньої освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості, формування оптимальної мережі навчальних закладів, що відповідають сучасним потребам населення, зміцнення їх матеріальної бази.
  7. Вжиття заходів для реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти „Нова українська школа”.
  8. Організація підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи.
  9. Створення оптимального освітнього середовища для саморозвитку та реалізації творчого потенціалу кожного учасника освітнього процесу.
  10. Створення умов для розвитку інноваційної особистості та творчої самореалізації кожного учня.
  11. Продовження роботи щодо створення умов для забезпечення доступності та покращення якості надання освітніх послуг кожній дитині, у тому числі дітям з обмеженими можливостями.
  12. Проведення заходів навчального та культурно-просвітницького змісту.
  13. Посилення національно-патріотичного, екологічного виховання, збагачення  духовного потенціалу учнівської молоді, відродження кращих надбань українського народу, його культурних і національних  традицій, в т.ч. шляхом залучення учнівської молоді до туристсько-краєзнавчої та екскурсійної діяльності, формування здорового способу життя.
  14. Забезпечення стовідсоткового охоплення дітей та підлітків шкільного віку навчанням, профілактика дитячого  травматизму, правопорушень, злочинності, бродяжництва,  інших негативних проявів  в учнівському середовищі.
  15. Робота щодо соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, інших категорій дітей  пільгового контингенту.
  16. Сприяння подальшому розвитку учнівського самоврядування, розвитку громадянської активності учнів.
  17. Соціальний захист усіх учасників освітнього процесу.
  18. Реалізація державних, відомчих, регіональних та міських програм у галузі освіти, молоді і спорту.

 

 

ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

 

 

Дуже важливим питанням в роботі сільської ради є земельні відносини. Відділом земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища та на засіданнях комісій були розглянуті 522 заяви громадян щодо землекористування або землеволодіння.

 

       З них надані земельні ділянки :

 

-        Учасникам бойових дій – 2 ділянки по 2 га

-        Для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка) – 97 ділянок

-        У власність для ведення фермерського господарства (розпаювання) – 16 ділянок (3 фермерські господарства)

-        Для індивідуального садівництва – 7 ділянок по 0,12 га

-        В оренду під магазином – 2 ділянки

-        Для ведення ОСГ – 30 ділянок

-        В постійне користування юридичних осіб – 1 ділянка

 

     Здійснено 3 виїзних обстеження земельних ділянок в межах населених пунктів Прибузької сільської ради та вирішення земельних спорів.

     Систематично проводяться перевірки дотримання земельного законодавства.

     Складено 3 акти обстеження земельних ділянок. На сьогоднішній день усі порушення усунені.

     Також продовжуються роботи з виготовлення генеральних планів сіл Прибужжя, Цвіткове та Богданівка

    

 

 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ

 

 Протягом  2019 року Інспекторами із соціального захисту Прибузької сільської ради по ОТГ   було здыйснено ряд заходів на підтримку соціально незахищених  категорій  населення, зайнятості населення та вирішення проблемних питань соціального характеру, а саме:

 

  1. Оформлено  - 929 справ для призначення всіх видів соціальних допомог .
  2. Оформлено субсидій на тверде паливо та скраплений газ, а також природній газ – 417 домогосподарствам .
  3. Ведеться облік малозабезпечених сімей та надано допомогу в оформленні державної соціальної допомоги  сім’ям  - 196 звернень.
  4. Ведеться облік осіб та дітей з особливими потребами ( інвалідністю), дітей , які знаходяться під опікою, людей похилого віку . які потребують догляду, надано допомогу в оформленні відповідних соціальних допомог особам .
  5. Ведеться облік осіб , які мають право на пільги . Надано допомогу в оформленні пільг – 156 особам.
  6. Надано інформацію стосовно  порядку та пакету необхідних документів для влаштування  осіб  до будинку людей похилого віку -  5 особам .
  7. До центру соціально – психологічної реабілітації було влаштовано -  6 дітей , сім’ї  яких  опинилися в складних життєвих обставинах.
  8. Надано допомогу особам   в  оформленні соціальних допомог по вагітності та пологам, при народженні, матерям одиначкам, багатодітним сім’ям  до 6 років , Компенсації по догляду зо інвалідом 1 групи та людиною похилого віку ( Постанова № 558),  компенсація по догляду за  90 річним ,  компенсація по догляду за  психічно хворим , допомога дітям , що знаходяться під опікою , Тимчасова допомога дітям батьки , яких ухиляються від сплати аліментів ,  допомого дітям по втраті годувальника , допомога особам , які не мають права на пенсію, допомога дітям – інвалідам  – 327 звернень . 
  9. Видано – 21792 талонів для здійснення безкоштовного проїзду пільгової категорії населення .
  10. Надано допомогу в оформленні компенсації на тверде паливо та скраплений газ : ліквідаторам ЧАЕС , членам сімей загиблих та вдів померлих ветеранів ВВВ , учасникам бойових дій , ветеранам війни , інвалідам війни , багатодітним сім’ям – 52 особи .
  11. Інспекторами із соціального захисту складено 559 актів матеріально –побутових умов проживання , встановлення фактичного місця проживання та цільового використання коштів .
  12. Зроблено подвірний обхід  - 846 дворів , для встановлення потреб жителів села .
  13. Надано консультацій різним категоріям населення – 3231 звернення .
  14. Здійснюється допомога  в організації та контролю роботи по надомному обслуговуванню самотніх громадян похилого віку . Працюють 8 соціальних робітника , обслуговуються  - 64 особи .
  15. Виявлено15 сімей , які опинилися в складних життєвих обставинах , з якими ведеться робота для подолання складних обставин .
  16. Ведеться облік одиноких та одиноко проживаючих громадян .
  17. Ведеться контроль за фактичним місцем проживання внутрішньо – переміщених осіб – 4 осіб , зроблено – 8 актів обстеження матеріально – побутових умов проживання .
  18. Проводиться контроль за прийомними сім’ями та опікунськими сім’ями , надається потрібна допомога – 3 сім’ї .

 

Шановна громадо!

     Звіт  подано з позиції того, як вдалося забезпечити роботу

сільської ради, депутатського корпусу, виконавчого комітету,

зокрема, що зроблено для розвитку громади. На скільки вдалим був 2019 рік – судити вам, але дійсно багато чого вдалося досягти.

Переконаний, якщо депутати, члени виконавчого комітету і посадові

особи місцевого самоврядування та виконавчої влади, усі керівники спільно

посіють мудрість, терпіння, бажання працювати, то люди нашої громади

пожнуть добробут, соціально-економічну стабільність та злагоду.

      Я щиро вдячний за підтримку, депутатському корпусу,

виконавчому комітету, жителям громади, громадським діячам – усім, хто

висловлював розуміння та конструктивні поради.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше